zamknij

II edycja Forum Biuro i Administracja już za nami

Podczas tegorocznej edycji FORUM BIURO I ADMINISTRACJA uczestnicy – profesjonaliści zarządzania pracą działów administracji przede wszystkim dzielili się wiedzą i wymieniali doświadczeniem.

Było to niezwykle merytoryczne i pełne ciekawych dyskusji i prezentacji wydarzenie. Hasłem przewodnim był temat adaptacji biura, współpracy i zrównoważona przestrzeń. Spotkanie rozpoczęliśmy bardzo aktywnie pod okiem Ewy Bodio-Ziółkowskiej, Head of Administration, VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES, która niezwykle merytorycznie a przede wszystkim w stylu sportowym prowadziła całe wydarzenie.

Na szczególną uwagę zasługuje wyjątkowa atmosfera spotkania i wspierające prowadzenie konferencji przez Moderatorkę. Wśród prelegentów mieliśmy debiutantów – osoby z niezwykle bogatym doświadczeniem w pracy biurowo-administracyjnej, które wyszły ze swoich stref komfortu i z odwagą stanęły na naszej scenie. Wśród dużej dawki wiedzy, ciekawych historii i projektów, czuć było ogromną pasję i moc pozytywnej energii osób stojących za efektywnym funkcjonowaniem biura i organizacji.

Zostawiamy uczestników z ważnym przesłaniem:
BĄDŹ AKTYWNY/A – BĄDŹ ODWAŻNY/A!

Hybrydowa praca i tworzenie rozproszonych zespołów stanowią wyzwanie dla menedżerów odpowiedzialnych za miejsca pracy. Stawką jest poczucie przynależności, zaangażowanie oraz jakość więzi i komunikacja. Adaptacja biur i modernizacja zaplecza technicznego pod kątem charakteru danej organizacji to dość żmudne zadanie. Wymaga to zmian i czasu, angażuje w proces bardzo wiele osób, które czasami muszą odpowiadać na pytania, na które sami nie znają odpowiedzi. Jak powinno wyglądać miejsce pracy przyszłości w obliczu zmieniających się oczekiwań jego pracowników jak również zarządów firm? Jak zaprojektować i zbudować organizację w hybrydowym modelu, która jest wystarczająco elastyczna, aby sprostać związanym z tym wyzwaniom? Co w praktyce oznacza realizacja strategii DEI? Jak zarządzać wzrastającymi kosztami i budować przewagę konkurencyjną organizacji?

Kluczowe tematy edycji 2023 Forum:

  • Trendy w transformacji miejsca pracy – kultura organizacyjna, dobrostan pracowników i miejsce pracy na miarę przyszłości
  • Technologia i kanały komunikacji – jaką odgrywają rolę w zmieniającym się modelu miejsca pracy
  • Wpływ na środowisko – jak przejście na hybrydowy model pracy wpływa na ślad węglowy i czy to może poprawić wyniki finansowe i wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju?

Dziękujemy wspaniałym Prelegentom i wszystkim Uczestnikom za fantastyczną atmosferę sprzyjającą wymianie wiedzy i doświadczeń. Wiemy z licznych przekazów, że było to inspirujące wydarzenie rozwijające i budujące pozycję lidera działu administracji.

Do zobaczenia w listopadzie 2024 roku!

Udostępnij w sieci
Poprzedni post

II edycja Forum Dyrektor Finansowy za nami

Nastepny post

ADN z nagrodą w Plebiscycie Orły Polskiej Przedsiębiorczości

Zaufali nam

Wszystkie prawa zastrzezone | All rights reserved ADN 2024